مشاوره رایگان کنکور ارشد مدیریت با ظرفیت محدود

مدت: ۲۰ دقیقه
زمان برگزاری: تماس توسط مشاور صورت می‌پذیرد.
  • با توجه به محدود بودن ظرفیت مشاوره، در اولین فرصت جهت هماهنگی تماس خواهیم گرفت.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    رایگان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات

در تمامی مراحل مطالعه کنکور ممکن است گزینه‌های زیادی جلوی پایتان سبز شود و در هر مرحله، مجبور به انتخاب بین چندین مسیر متفاوت باشید. کنکور ارشد مدیریت شرایط نسبتا پیچیده‌ای دارد که داشتن یک استراتژی و برنامه عملیاتی درست می‌تواند همه چیز را برایتان ساده‌تر کند. 
اگر تازه قصد شروع مطالعه را دارید و به دنبال منابع مختلف می‌گردید؛ اگر بخشی از مطالب را مطالعه کرده‌اید و نیاز به مشورت با یک مشاور را دارید یا حتی ممکن است برای جمع‌بندی آماده شوید و ندانید که دقیقا چطور باید مطالب را مرور و جمع‌بندی کنید؛ یک مشاور خوب می‌توانید در همه‌ی این انتخاب‌ها کنار شما باشد.

مشاوره رایگان یک جلسه‌ای کافه تدریس با ملیکا آقایار؛ رتبه ۷ کنکور ارشد مدیریت، این امکان را به شما می‌دهد که بدون پرداخت هزینه، به صورت خصوصی و تلفنی با یک رتبه برتر مشورت کنید و مطابق با شرایط و اهداف خودتان راهنمایی لازم را دریافت کنید. این مشاوره به تعداد محدود ارائه می‌شود و اولویت با کسانی است که زودتر فرم مشاوره را تکمیل کنند.

مشاوره رایگان با ظرفیت ۲۰ نفر و به مدت محدود روی سایت قرار دارد و اگر تصمیم جدی برای مطالعه ندارید، بهتر است فرم را تکمیل نکنید تا سایر داوطلبان بتوانند از این مشاوره استفاده کنند.

وارد کردن اطلاعاتی مثل رشته کارشناسی، رشته و گرایش مورد نظرتان برای کنکور ارشد، دانشگاه مورد علاقه و ساعت مطالعه می‌تواند روند مشاوره را بهینه‌تر کند. اگر هنوز مطالعه را شروع نکرده‌اید، در قسمت ساعت مطالعه، حداکثر زمانی که می‌توانید به مطالعه اختصاص دهید را بنویسید.

ملیکا آقایار