ویدیوی رایگان جمع بندی انتگرالهای ریاضی ۲(مهمترین مبحث در کنکور ارشد و دکتری همه رشته ها)

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۷ ساعت
بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید.
فیلم این کلاس ضبط شده و قابل دانلود است.
 

توضیحات

بدون شک انتگرال‌های ریاضی ۲ (انتگرال دو گانه و سه گانه، انتگرال روی خم و روی سطح و قضایای گرین و استوکس و دیورژانس) مهمترین و پرتکرارترین مبحث در کنکور ارشد و دکتری کلیه رشته‌ها است.

بودجه‌بندی سوالات فصل ۴ و ۵ ریاضی عمومی ۲ (انتگرال‌های ریاضی ۲)

با توجه به اینکه اغلب دانشجوها (خصوصاً در تشخیص نوع انتگرالی که در کنکور مطرح می شود یا انتخاب روش بهینه و کوتاه برای حل تست مربوطه) با این مباحث مشکل دارند، کارگاه جمع بندی آنلاین و رایگان انتگرال‌های ریاضی ۲ (به عنوان اولین جلسه از دوره ۲۵ ساعتی جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲ که در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شده) تعریف شده است تا در آن به صورت حرفه‌ای و منحصر به فرد و بر اساس نمودار درختی، ساختار ذهنی مناسب برای تشخیص نوع مساله و حل انتگرال‌های ریاضی ۲ را بیان نماییم.

با ثبت نام در این دوره، شما به موارد زیر از طریق پنل کاربری دسترسی خواهید داشت:
۱. جزوه درسنامه جمع بندی انتگرال‌های ریاضی ۲ (شامل خلاصه درس، نکات و فرمول‌های مهم به صورت نمودار درختی منحصر به فرد)
۲. جزوه تکالیف (جزوه تست‌هایی که قرار است در این کارگاه حل شوند) توصیه می‌شود قبل از دیدن ویدیوها، جزوه درسنامه را مطالعه و تست‌ها را حل کنید.
۳. جزوه کامل شده (شامل نکات و حل سوالات نوشته شده در کارگاه)
۴. فیلم کارگاه (شامل ۴ ویدیوی قابل دانلود)

در این کارگاه نمودار درختی و درسنامه‌ها در ابتدا مرور سریع می‌شود و در حین حل تست‌ها، مطالب درسی ارائه شده در جزوه به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار می‌گیرند.
تست‌های حل شده در این کارگاه (یا سایر جلسات کلاس جمع بندی) که منتخبی از تست‌های نکته‌دار کنکور همراه با تست‌های تالیفی بوده و اشتراکی با تست‌های کلاس درس یا کلاس نکته و تست ندارند، به گونه‌ای تدوین شده که این کلاس برای رده‌های مختلف دانشجوها (شرکت کننده در کلاس درس - شرکت کننده در کلاس نکته و تست - افرادی که خودشان مطالب درسی را خوانده‌اند) مفید باشد.

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل [email protected] یا آیدی تلگرام @math_admin77 مطرح نمایید.