ویدیو جمع بندی ریاضی عمومی ۱و۲ ویژه کنکور ۱۴۰۴

زمان برگزاری: این دوره برگزار شده است هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان    ۱ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان    40%تخفیف

مدت: ۲۵ ساعت
فیلم این دوره قابل دانلود است و روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز/مک/اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
 

توضیحات

یکی از مشکلات عمده داوطلبان کنکور در درس ریاضی عمومی ۱ و ۲، تشخیص فرمول یا روش لازم برای حل تست هایی است که واژه‌هایی مشابه در صورت سوال دارند. به همین منظور ویدیوهای جمع‌بندی ریاضی عمومی به عنوان کامل‌ترین دوره برای ایجاد تسلط بر تست‌های ریاضی عمومی برای کلیه رشته‌ها (مدیریت کسب و کار (MBA)، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، ریاضی و …) تهیه شده است تا در ضمن حل تست‌های هدفمند، ساختار ذهنی و نمودار درختی برای تشخیص نوع سوال و روش حل آن‌ها ارائه گردد. این ویدیوها، فیلم های ضبط شده کلاس جمع بندی ۲۵ ساعتی هستند که بهمن ۱۴۰۲ برگزار شده است.

با ثبت نام در این دوره به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

۱. جزوه «خلاصه درس و نکته» منحصر به فرد و کاربردی بر اساس نمودار درختی در ادامه توضیحات و همچنین منوی فایل های قابل دانلود در پنل کاربری
۲. جزوه تست‌هایی که در کلاس حل می شوند که در پنل کاربری قرار دارد و توصیه می شود قبل از دیدن ویدیوها یا جزوه حل شده هر جلسه، نسبت به حل تست‌ها اقدام نمایید.
۳. جزوه کامل شده (شامل نکات و حل سوالات نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری
۴. فیلم‌های ضبط شده ۶ جلسه کلاس (بیش از ۲۵ ساعت آموزش ریاضی عمومی ۱ و ۲ در ۱۶ ویدیوی قابل دانلود) که بلافاصله بعد ثبت نام در پنل کاربری و نرم افزار کافه تدریس قرار داده می شود.

اهداف دوره:

۱. ارائه جزوه «خلاصه درس و نکته» منحصر به فرد و کاربردی بر اساس نمودار درختی برای جمع‌بندی مباحث مشابه (مانند انواع انتگرال‌ها، مساحت، حجم، محاسبه مقدار سری …)
۲. مرور نکات مهم درسی در قالب حل تست‌های تالیفی و کنکور که به صورت هوشمندانه انتخاب شده‌اند.
۳. ارائه مطالب درسی بر حسب باکس کلی مطالب ضمن حل تست‌های کاملاً هدفمند (ایده منحصر به فرد و استثنایی که وجه تمایز اساسی این دوره با کلیه کلاس‌هایی است که ساختار درس یا نکته و تست دارند.)
۴. ارائه ساختار ذهنی برای تشخیص نوع تست مطرح شده و یافتن بهترین روش حل
۵. ایجاد تسلط کامل بر تست‌های ریاضی عمومی کلیه رشته‌ها
۶. حل تست‌های پرتکرار کنکور

روش ارائه مطالب در این دوره

۱. در هر جلسه نمودار درختی در ابتدا مرور کلی می‌شود و در حین حل تست‌ها، مطالب درسی ارائه شده در جزوه به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرند.
۲. جزوه تست به گونه‌ای تدوین شده که این کلاس برای هر طیفی از داوطلبان کنکور ارشد (شرکت‌کننده در کلاس درس، شرکت‌کننده در کلاس نکته و تست سال جاری یا سال‌های گذشته، افرادی که خودشان مطالب درسی را خوانده‌اند و یا افرادی که درس ریاضی را کنار گذاشته‌اند و به دنبال به دست آوردن درصدی مناسب با مطالعه کم هستند) مفید باشد.
۳. جزوه تست بر اساس باکس مطالب مشابه (که تشخیص آن‌ها برای اکثر دانشجوها می‌تواند دردسر ساز باشد.) طراحی شده است. به عنوان مثال:

- باکس سوالات انتگرال‌ها ریاضی ۲ (انتگرال دوگانه و سه‌گانه در مختصات‌های مختلف، خم و سطح و گرین و استوکس و دیورژانس و جزییات مربوطه و ...)
- باکس سوالات مساحت (مانند انواع مساحت ناحیه در ریاضی ۱، مساحت ناحیه در ریاضی ۲ در مختصات‌های مختلف، مساحت سطح، مساحت سطح دوار)
- باکس سوالات حجم (مانند حجم‌های دورانی با دیسک و پوسته و پاپوس، حجم با مقطع عرضی، حجم ناحیه محدود به سطوح بر اساس انواع مختلف انتگرال سه‌گانه)
- باکس سوالات محاسبه سری (تلسکوپی، هندسی، مک لورن، مجموع ریمان، میانگین حسابی و ...)
- باکس سوالات مماس و قائم (بر خم و سطح در ریاضی ۲ و بر منحنی ریاضی ۱ برای نمودار پارامتری و دکارتی و قطبی و ...)
- باکس سوالات مشتق و کاربرد مشتق در ریاضی ۱ و ۲ (مشتق با تعریف، مشتق لگاریتمی، تابع معکوس و ... مشتق پاره‌ای و جهتی و اکسترمم نسبی و مطلق در ریاضی ۱ و ۲)

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل [email protected]
یا آیدی تلگرام @math_admin77 مطرح نمایید