ویدیو نکته و تست ریاضی عمومی ۱و۲ ویژه کنکور ۱۴۰۴

زمان برگزاری: این دوره برگزار شده است هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان    ۱ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان    40%تخفیف

مدت: ۵۰ ساعت
فیلم این دوره قابل دانلود است و روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز/مک/اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
 

توضیحات

اين دوره منحصر به فرد که در دی و بهمن ۱۴۰۲ برگزار شده، در واقع مكملی برای ویدیوهای درس و تست خواهد بود و برای بررسی حرفه‌ای نکات مهم و کلیدی در قالب حل تست‌های کنکور و بالا بردن مهارت تست‌زنی و افزايش سرعت تجزيه و تحليل و حل مساله و ایجاد ساختار ذهنی مناسب در برخورد با تست‌های کنکور تنظيم شده و برای دانشجویان کلیه رشته‌ها (مدیریت کسب و کار (MBA)، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، نقشه‌برداری، علوم کامپیوتر، ریاضی، ژئوفیزیک، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و …) مفید است و سوالات حل شده در آن هیچ اشتراکی با کلاس‌های درس و تست نخواهند داشت.

با ثبت نام در این دوره به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

۱. جزوه تکالیف( تست‌هایی که در کلاس حل می شوند) که در پنل کاربری قرار دارد و توصیه می‌شود قبل از دیدن ویدیوها یا جزوه حل شده هر جلسه، نسبت به حل تست‌ها اقدام نمایید.
۲. جزوه کامل شده (شامل نکات و حل سوالات نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری
۳. فیلم‌های ۱۰ جلسه کلاس (بیش از ۵۰ ساعت آموزش ریاضی عمومی ۱ و ۲ در ۳۰ ویدیوی قابل دانلود) که بلافاصله بعد ثبت نام در پنل کاربری و نرم افزار کافه تدریس قرار داده می شود.
۴. لطفا از طریق تب «کانال تلگرام کلاس» در پنل کاربری در کانال خصوصی دوره عضو شوید.

* در این دوره مطالب درسی، تدریس نمی‌شوند اما در هر جلسه از كلاس، با مرور درسنامه‌های لازم و یادداشت کردن نکات مهم در حین حل هر تست، همه سوالات مشخص شده در جلسه قبل حل شده و نکات لازم برای حل سوالات مشابه بیان می‌شوند.

* تست‌های جزوه کلاس نکته و تست به صورت كاملاً هدفمند، حرفه‌ای و منحصر به فرد به نحوی مرتب شده‌اند كه كليه نكات مهم در قالب حل تست مورد بررسی قرار می‌گيرند.

* سوالات موجود در جزوه تست ۶۰ درصد سوالات تاليفی (كمی بالاتر از سطح كنكور و در راستای پوشش نکات مهم در حین حل كمترين تعداد تست ممكن) و ۴۰ درصد منتخب جلد دوم (سوالات نكته‌دار در بين سوالات كنكور رشته‌های مختلف در سال‌های اخير) است و تست‌ها به صورت طبقه‌بندی شده (بر اساس سرفصل كتاب‌های رياضی ۱ و ۲) خواهد بود.

* اين دوره که در دی و بهمن ۱۴۰۲ برگزار شده، برای دانشجويانی مفید است كه درس رياضی عمومی را یک بار تا قبل از شروع كلاس مرور كرده باشند یا فرصت مطالعه مطالب درسی را همزمان با دوره نکته و تست داشته باشند. (در كلاس درس آنلاین من يا ساير اساتيد شركت كرده‌اند و يا خود شخصاً مطالب را مطالعه كرده باشند.)

* به دانشجویانی که علاوه بر دوره نکته و تست قصد شرکت در کلاس درس و تست ریاضی یا دوره جمع بندی را هم دارند، توصیه می شود این دوره را به صورت «پکیج درس+ نکته + جمع بندی ۱۹۰ ساعتی» ثبت نام کنند تا کاملترین دوره را با هزینه مناسب‌تر در اختیار داشته باشند.

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل [email protected] یا آیدی تلگرام @math_admin77 مطرح نمایید.