پکیج ویدیو سه نکته و تست مدار الکتریکی، الکترونیک و سیگنال‌وسیستم ویژه کنکور ارشد مهندسی برق

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان    ۷۰۰ هزار تومان    تخفیف پکیج

مدت: ۶۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

کد تخفیف ۱۰ درصدی (علاوه بر تخفیف سایت) ویژه دانشجویان هر یک از دوره‌های درس مدار الکتریکی، سیگنال و سیستم و الکترونیک: BA04

این پک شامل ۳ دوره‌ی زیر می‌باشد: (با کلیک روی هر دوره می‌توانید توضیحات تکمیلی را مشاهده بفرمایید)
ویدیوی نکته و تست مدارهای الکتریکی ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال
ویدیوی نکته و تست الکترونیک ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال
ویدیوی نکته و تست سیگنال‌ها و سیستم‌ها ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال

در این سه دوره، سوال‌های چند سال اخیر آزمون‌های سراسری و همچنین سوال‌های تألیفی به طور کامل تحلیل و بررسی خواهند شد. هدف از این دوره یادآوری نکات مهم درسی در قالب حل سوال‌های متنوع و همچنین آموزش نحوه صحیح حل سوال در مدت زمان محدود است.

ویدیو نکته و تست مدارهای الکتریکی:
درس مدارهای الکتریکی مهم‌ترین درس در رشته مهندسی برق است. در این درس با المان‌های مدارهای الکتریکی و کاربرد آن‌ها و همچنین نحوه تحلیل و طراحی یک مدار الکتریکی آشنا می‌شویم. این درس در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در تمامی گرایش‌ها دارای ضریب 3 است و کسب نمره مناسب در این درس به کسب رتبه خوب در تمامی گرایش‌ها کمک شایانی خواهد کرد. با توجه به مدت زمان پاسخ‌گویی سوالات در آزمون کارشناسی ارشد، جهت کسب نمره بالا در این درس، داشتن مهارت حل سوال در مدت زمان محدود امری ضروری است که با تمرین و حل سوال‌های متنوع میسر خواهد شد.

ویدیو نکته و تست الکترونیک:
الکترونیک یک درس بسیار مهم و پرکاربرد در رشته مهندسی برق است. در این درس با ادوات بسیار مهمی مانند دیودها و ترانزیستورها آشنا می‌شویم و کاربردهای بسیار مهم آن‌ها در طراحی سیستم‌های مختلف به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نمره این درس در رتبه آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در رتبه نهایی گرایش‌های الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی و مکاترونیک تأثیر زیادی دارد و به عنوان یک درس تخصصی مهم برای این گرایش‌ها به شمار می‌رود. حل سوال‌های این درس در آزمون کارشناسی ارشد نیاز به دانش و مهارت کافی دارد و تمرین و حل سوال‌های متنوع در این درس برای کسب نمره بالا امری ضروری است.

ویدیو نکته و تست سیگنال و سیستم:
درس تجزیه و تحلیل سیستم‌ها یکی از دروس پایه در رشته مهندسی برق است. این درس در موارد زیادی مانند پردازش تصویر، مخابرات، فرآیندهای شیمیایی و... کاربرد دارد. در این درس مفهوم سیگنال‌ و سیستم‌ و کاربرد آن‌ها به طور کامل مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. مطالب موجود در این درس، اساس کار در درس‌های مهمی مانند کنترل خطی و مخابرات است. نمره این درس در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در تراز نهایی گرایش‌های مخابرات، مهندسی پزشکی، الکترونیک و کنترل تأثیرگذار است. سوال‌های این درس اغلب نکته محور هستند و راه‌حل‌های طولانی و پیچیده‌ای ندارند و با دانستن برخی نکات به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل حل هستند. تمرین زیاد و حل سوال‌های متنوع به درک نکات موجود در سوال‌ها و حل آن‌ها در مدت زمان کوتاه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

* دانشجویان بعد از ثبت نام، در کانال تلگرامی برق به آی دی cafetadrisbargh عضو شوند. در این کانال، استاد کهن و مشاورین دپارتمان در طول هفته تست‌هایی برای حل تمرین بیشتر و تقویت دانشجویان تحلیل و بررسی می‌کنند.