ویدیوی نکته و تست سیگنال‌ها و سیستم‌ها ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۱۷۵ هزار تومان

مدت: ۲۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

کد تخفیف ۱۰ درصدی (علاوه بر تخفیف سایت) ویژه دانشجویان دوره درس سیگنال و سیستم: BA03

توجه: این دوره ترکیب ویدیوی آفلاین به همراه وبینارهای رفع اشکال (به صورت روتین هر دو هفته یک بار) می‌باشد. زمان وبینارها اطلاع رسانی می‌شود.

درس تجزیه و تحلیل سیستم‌ها یکی از دروس پایه در رشته مهندسی برق است. این درس در موارد زیادی مانند پردازش تصویر، مخابرات، فرآیندهای شیمیایی و... کاربرد دارد. در این درس مفهوم سیگنال‌ و سیستم‌ و کاربرد آن‌ها به طور کامل مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. مطالب موجود در این درس، اساس کار در درس‌های مهمی مانند کنترل خطی و مخابرات است. نمره این درس در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در تراز نهایی گرایش‌های مخابرات، مهندسی پزشکی، الکترونیک و کنترل تأثیرگذار است. سوال‌های این درس اغلب نکته محور هستند و راه‌حل‌های طولانی و پیچیده‌ای ندارند و با دانستن برخی نکات به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل حل هستند. تمرین زیاد و حل سوال‌های متنوع به درک نکات موجود در سوال‌ها و حل آن‌ها در مدت زمان کوتاه کمک بسیار زیادی خواهد کرد در این دوره در مدت زمان 20 ساعت سوال‌های چند سال اخیر آزمون‌های سراسری و همچنین سوال‌های تألیفی به طور کامل تحلیل و بررسی خواهند شد. هدف از این دوره یادآوری نکات مهم درس سیگنال‌ها و سیستم‌ها در قالب حل سوال‌های متنوع و همچنین آموزش نحوه صحیح حل سوال در مدت زمان محدود است.

* دانشجویان بعد از ثبت نام، در کانال تلگرامی برق به آی دی cafetadrisbargh عضو شوند. در این کانال، استاد کهن و مشاورین دپارتمان در طول هفته تست‌هایی برای حل تمرین بیشتر و تقویت دانشجویان تحلیل و بررسی می‌کنند.