ویدیوی نکته و تست الکترونیک ویژه کنکور ۱۴۰۱ + وبینارهای رفع اشکال

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۱۷۵ هزار تومان

مدت: ۲۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

کد تخفیف ۱۰ درصدی (علاوه بر تخفیف سایت) ویژه دانشجویان دوره درس الکترونیک: BA02

توجه: این دوره ترکیب ویدیوی آفلاین به همراه وبینارهای رفع اشکال (به صورت روتین هر دو هفته یک بار) می‌باشد. زمان وبینارها اطلاع رسانی می‌شود.

الکترونیک یک درس بسیار مهم و پرکاربرد در رشته مهندسی برق است. در این درس با ادوات بسیار مهمی مانند دیودها و ترانزیستورها آشنا می‌شویم و کاربردهای بسیار مهم آن‌ها در طراحی سیستم‌های مختلف به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نمره این درس در رتبه آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در رتبه نهایی گرایش‌های الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی و مکاترونیک تأثیر زیادی دارد و به عنوان یک درس تخصصی مهم برای این گرایش‌ها به شمار می‌رود. حل سوال‌های این درس در آزمون کارشناسی ارشد نیاز به دانش و مهارت کافی دارد و تمرین و حل سوال‌های متنوع در این درس برای کسب نمره بالا امری ضروری است. در این دوره در مدت زمان ۲۰ ساعت سوال‌های چند سال اخیر آزمون‌های سراسری و همچنین سوال‌های تألیفی به طور کامل تحلیل و بررسی خواهند شد. هدف از این دوره یادآوری نکات مهم درس الکترونیک در قالب حل سوال‌های متنوع و همچنین آموزش نحوه صحیح حل سوال در مدت زمان محدود است.

* دانشجویان بعد از ثبت نام، در کانال تلگرامی برق به آی دی cafetadrisbargh عضو شوند. در این کانال، استاد کهن و مشاورین دپارتمان در طول هفته تست‌هایی برای حل تمرین بیشتر و تقویت دانشجویان تحلیل و بررسی می‌کنند.