برنامه‌ریزی و مشاوره تخصصی کنکور ارشد عمران

زمان برگزاری: بعد از ثبت نام با شما هماهنگ می‌شود. هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۱۰ ساعت

توضیحات

برنامه‌ریزی و مشاوره تخصصی کنکور ارشد عمران خدمتی از مجموعه ماست تا با توجه به شرایط شما، بهترین راه را به شما نشان دهیم. هر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. پایه درسی، وضعیت فارغ‌التحصیلی، وضعیت اشتغال، ساعت مطالعه مفید، سرعت و کیفیت مطالعه و در نهایت رتبه مطلوب همگی عواملی هستند که وضعیت افراد را از یکدگیر متمایز می‌کند و در نتیجه نمی‌توان یک برنامه را برای همه داوطلبان تجویز کرد.

هدف نهایی:
از مشاوره یک و فقط یک هدف داریم، بهینه‌سازی. یک داوطلب با توجه به شرایط خود، مقدار مشخصی می‌تواند مطالعه کند. هدف ما از مشاوره آن است که با صرف یک زمان مطالعه مشخص، بهترین نتیجه را کسب کنید.

نکات مربوط به این دوره:
۱) جهت ثبت‌نام با آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارتباط بگیرید.

(ثبت‌نام مشاوره‌ها از طریق سایت نمی‌باشد)

۲) هزینه مشاوره برای یک ماه ۴۵۰ هزار تومان است و در صورت ثبت‌نام بلند مدت، تخفیف تعلق می‌گیرد. (بعنوان مثال در حالت ثبت‌نام یکجا تا کنکور، مبلغ ۳۵۰ هزار تومان برای هر ماه منظور می‌شود)

۳) همه مشاورین مجموعه افراد با رزومه تحصیلی قوی و قدرت بیان و حوصله و دلسوزی در کار هستند و این موضوع را در کار خود نشان داده‌اند. اما اگر به هر دلیل داوطلب از مشاور خود نارضایتی داشته باشد، به راحتی می‌تواند نسبت به تعویض مشاور و یا لغو ثبت‌نام و عودت هزینه اقدام نماید. پشتیبان شما و اعتمادتان هستیم.

۴) رزومه تیم مشاوره به شرح زیر است:
شاهین ساغرچی (مدیر آموزش مجموعه و سرپرست تیم مشاوره): رتبه ۴ کشوری در کنکور ارشد عمران، فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف
محمد تاخیری (مشاور): فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر، مشاور تخصصی کنکور ارشد عمران از سال ۱۳۹۹
ارشیا قاسملو (مشاور): فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه تهران، رتبه سوم تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، مشاور تخصصی کنکور ارشد عمران از سال ۱۳۹۸
امیرحسین معز (مشاور): رتبه ۱۳۴ کنکور ارشد عمران، دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش ژئوتکنیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر


شرح خدمات مشاوره عبارتند از:
- برگزاری جلسات مشاوره‌ای هر دو هفته یکبار،
- پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشاوره‌ای داوطلب در کمترین زمان،
- عضویت در گروه رفع‌اشکال درسی و ارتباط با مدرسین موسسه،
- پیگیری مطالعه داوطلب به تعداد دو بار در هفته،
- اولویت‌بندی مطالعه دروس و ارائه مناسب‌ترین استراتژی مطالعاتی با توجه به شرایط هر فرد،
- آموزش نحوه صحیح مطالعه دروس (شیوه صحیح تست‌زنی، نحوه خلاصه نویسی اصولی و اختصاصی، روش مطالعه مفهومی، نحوه مرور اصولی و کاربردی)
- برگزاری آزمون و آزمونک‌های استاندارد منظم دروس مختلف با هدف مرور و تثبیت مطالب درسی در ذهن دانشجو
- آموزش نحوه صحیح آزمون دادن (انتخاب چینش پاسخگویی به سوالات، مدیریت زمان، کنترل شرایط روحی و روانی در جلسه آزمون)