کارگاه آنلاین آموزش کار با نرم‌افزار استاری نایت - پیشرفته

زمان برگزاری: جمعه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹‌ ساعت ۱۹:۰۰ هزینه کلاس: ۲۰ هزار تومان

مدت: ۲ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

در پی برگزاری وبینار آموزش کار با استاری‌نایت در شامگاه جمعه گذشته، با توجه به علاقه‌مندی ۶۶ شرکت‌کننده‌ای که از ۱۵ شهر مختلف در این وبینار شرکت کرده بودند و تنوع مباحث ارائه شده، با نظر مدرس وبینار و همراهی شرکت‌کنندگان قرار شد در همین هفته کارگاه پیشرقته کار با نرم‌افزار استاری‌نایت (نسخه 6.0 تا 6.3) برگزار شود.
به توصیه مدرس این وبینار، اگر شرکت‌کنندگان با مقدمات کار با نرم‌افزار استاری‌نایت آشنا باشند یا ویدئوی مباحث مورد اشاره در وبینار اول را دیده و کمی با نرم‌افزار استاری‌نایت کار کرده باشند، در این صورت با ثبت نام در وبینار پیشرفته چهارشنبه این هفته از مباحث آموزشی در این وبینار بهره بیشتری خواهند برد.

کار کردن با نرم‌افزار‌های آسمان‌نما از مهارت‌های مهم و کاربردی در نجوم آماتوری است. این نرم‌افزارها که کاربردهای بسیاری دارند، در سال‌های اخیر، با توسعه اینترنت و رایانه‌ها، در میان علاقه‌مندان به نجوم به شدت محبوب شده‌اند.
منجمان آماتور، با هر سطحی از دانش، می‌توانند از این نرم‌افزارها برای محاسبه پدیده‌های نجومی در شب‌های مختلف، برنامه‌ریزی شب‌های رصدی، شبیه‌سازی اجرای پروژه‌های نجوم آماتوری، آموزش مفاهیم کره آسمان، پیش‌بینی وضعیت رویت پذیری هلال ماه و بسیاری امور دیگر استفاده کنند.

استاری نایت از محبوب‌تربن، کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای نجومی است که کار کردن با آن در نگاه اول برای افراد مبتدی دشوار است. اما اگر کار با آن را از مدرسی یاد بگیریم که با نسخه‌های مختلف استاری‌نایت در ۱۵ سال اخیر کار کرده و پروژه‌های نجومی گوناگونی را با تکیه بر همین نرم‌افزار به سرانجام رسانده است، در مدتی کوتاه به جنبه‌های مختلف آن مسلط خواهیم شد.
شما در این وبینار، مهارت کار کردن با ویژگی‌های پیشرفته‌تر استاری نایت را در مدت ۲ ساعت به صورت آنلاین خواهید آموخت.
لازم به ذکر است برای شرکت در این وبینار باید با مقدمات و ویژگی‌های اصلی نرم افزار استاری نایت آشنا باشید یا ویدئوی ضبط ‌شده وبینار «کارگاه آموزش کار با نرم‌افزار استاری نایت» که جمعه ۲۹ فروردین برگزار شده بود را در نشانی اینترنتی
Nojum.cafetadris.com دیده باشید.