پکیج کلاس آنلاین درس و نکته‌و‌تست گرامر زبان، درک مطلب و واژه زبان تخصصی MBA - ویژه کنکور ۱۴۰۴

مدت: ۶۲ ساعت
زمان برگزاری: در توضیحات دوره مشاهده بفرمایید
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس زنده شرکت کنید.
  • ویدیوی این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم‌عامل ویندوز یا مک یا اندروید به مدت دو سال قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۵,۹۷۰,۰۰۰ ۲,۹۸۵,۰۰۰ تومان
  • ۵۰% تخفیف تا ۳۱ فروردین

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

پکیج کلاس آنلاین درس و نکته و تست زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA)

پکیج کلاس آنلاین درس و نکته و تست زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA)، ویژه کنکور ۱۴۰۳، با تدریس دکتر حمید فرید برگزار می‌شود و ۶۲ ساعت آموزش آنلاین، تعاملی و پویا را دربرمی‌گیرد.
این پکیج این سه کلاس را شامل است:

کلاس آنلاین درس گرامر زبان مدیریت کسب و کار MBA - (طول دوره: ۲۴ ساعت) 
کلاس آنلاین درس درک مطلب و واژه زبان مدیریت کسب و کار MBA - (طول دوره: ۲۴ ساعت) 
کلاس آنلاین نکته و تست و جمع‌بندی زبان مدیریت کسب و کار MBA - (طول دوره: ۱۴ ساعت) 

کلاس گرامر زبان مدیریت کسب و کار (MBA)

در این دوره استاد فرید، با شیوه‌ای کاملاً انحصاری، حرفه‌ای و نوآورانه، به‌کمک انیمیشن و تصاویر، تمامی مباحث گرامر زبان انگلیسی را به داوطلبان آموزش می‌دهد؛ همچنین به‌صورت گام‌به‌گام فرایند پاسخ‌گویی به سؤالات گرامر نیز مشخص می‌شود.
نکات پرتکرار، مانند وارونگی، هم‌آیندهای گرامری، ساختارهای موازی، دومقایسه‌ای، زباله‌ها، ۶ نوع ویرگول، چهار نوع That و غیره، در این دوره ارائه می‌شود.
طول برگزاری این دوره ۲۴ ساعت است.

کلاس درک مطلب و واژگان زبان مدیریت کسب و کار (MBA)

در این دوره استاد فرید متون تخصصی رشته مدیریت و مدیریت کسب و کار (MBA) یا متون دارای زمینه مدیریتی را بررسی می‌کند و با تحلیل انواع سؤال درک مطلب، داوطلبان را برای موفقیت در آزمون آماده می‌کند. همچنين در این کلاس واژگان مهم برای کنکور و روش‌های حل تست‌های مربوط به واژگان بررسی می‌شود. 
طول برگزاری این دوره ۲۴ ساعت است.

کلاس نکته و تست و جمع‌بندی زبان مدیریت کسب و کار (MBA)

در این کلاس تمامی مطالب آموخته‌شده در طول دوره‌های قبلی و همین‌طور مطالب لازم و مهم برای موفقیت در کنکور MBA جمع‌بندی می‌شود.
این کلاس ماهیتی کاملاً تست‌محور با تکیه بر نکات و مباحث مهم دارد و در آن بخش زبان آزمون‌های مدیریت کسب و کار سال‌های ۹۵ تا ۱۴۰۱ (۷ سال اخیر) در قالب نکته و تست و جمع‌بندی بررسی می‌شود.

مزایای کلاس‌های آنلاین زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA)

ویژگی‌های منحصربه‌فرد کلاس‌های زبان کنکور MBA استاد فرید از این قرار است:

- آموزش کاملاً تعاملی و یادگیری‌محور
- استفاده از روش‌های نوآورانه و مولتی‌مدیا
- تست‌محور و نکته‌محوربودن کلاس‌ها
- ۵ آزمون شبیه‌سازی‌شده با پاسخ‌های کاملاً تشریحی
- پشتیبانی علمی تا روز آزمون

نمونه ویدئو کلاس زبان تخصصی 

  • مزایای کلاس کنکور مدیریت کسب و کار کافه تدریس چیست؟

    کلاس‌های آنلاین کنکور زبان مدیریت کسب و کار کافه تدریس مزایای متعددی دارد که شما را برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد مهیا می‌کند. این مزیت‌ها از این قرار است: تست‌محور و نکته‌محوربودن شیوه نوآورانه و تعاملی تدریس حل تشریحی تست‌های سال‌های اخیر جمع‌بندی و مرور آسان تمامی نکات

  • درس زبان کنکور MBA را چطور مطالعه کنم؟

    پیشنهاد ما برای مطالعه درس زبان کنکور ارشد MBA مطالعه به‌صورت کاربردی است. همان‌طور که در پکیج کلاس آنلاین زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) کافه‌تدریس خواهید دید، بهتر است که واژه را ابتدا در آزمون واژه، بعد در تمرین اول (آزمون تکميلي واژه) و بعد از مدتی در تمرین دوم (نوشتاری، ترجمه، صوتی، یا تصویری) مرور کنید. برای آشنایی با طرز مطالعه درس زبان پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید: درس زبان برای کنکور MBA را چطور باید خواند؟

  • بودجه‌بندی درس زبان کنکور MBA چگونه است؟

    به‌صورت کلی، زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) ۱۰ تست گرامر، ۱۰ تست واژگان، ۱۰ سؤال کلوزتست و ۲۰ سؤال درک مطلب را دربرمی‌گیرد.

  • کلاس کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) کافه تدریس چقدر تست‌محور است؟

    تمامی کلاس‌های پکیج زبان کنکور MBA کافه‌تدریس تست‌محور و نکته‌محور است. شما با شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس تمامی به حل تشریحی تمامی تست‌های مهم کنکورهای ۱۳۹۵ تا ‍۱۴۰۱ دسترسی خواهید داشت.

  • بهترین منابع واژگان زبان تخصصی کنکور مدیریت کسب و کار چیست؟

    برای تسلط بر واژگان و مباحث درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار شما منابع متعددی در بازار وجود دارد. ناگفته پیداست که انتخاب بهترین منبع هم اهمیت بسیار زیادی در نتیجه‌گیری شما دارد. نکته مهم اینجاست که شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور MBA کافه تدریس شما را از مراجعه به منابع متعدد بی‌نیاز می‌کند. برای آشنایی با بهترین منابع واژگان زبان تخصصی کنکور MBA این مطلب را مطالعه کنید: منابع مهم لغت زبان تخصصی کنکور ارشد MBA

  • برای موفقیت در کنکور MBA کی تست‌زنی را شروع کنم؟

    شما برای موفقیت در درس زبان نیاز به استراتژی کاملی دارید تا بر مبنای آن در دوره آمادگی برای کنکور ارشد پیش بروید و بهترین نتیجه را بگیرید. پیشنهاد ما این است که در شروع دوره آمادگی برای کنکور با تست‌های سال‌های قبل آشنا شوید و نگران به‌اصطلاح سوختن تست‌ها نباشید. این کار به شما کمک می‌کند با ذائقه‌ی طراحان سؤال و بودجه‌بندی درس زبان آشنا شوید.

  • اگر در درس زبان ضعیف باشم، کلاس به ما کمک خواهد کرد؟

    شرکت در کلاس آنلاین زبان کنکور MBA کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند تا با هر سطح زبانی میزان تسلط خود بر این مهارت را بیشتر کنید و احتمال موفقیت‌تان را بالا ببرید. مبنای این کلاس تست‌محور و نکته‌محوربودن است و به شما کمک می‌کند درصد زبان خود را تا ۵۰ درصد بهبود دهید.

  • استفاده از کتاب ۵۰۴ برای واژگان کنکور MBA مناسب است؟

    این کتاب جزو منابع به شمار می‌رود، اما تعداد لغات کمی دارد. منابع بهتری در بازار برای یادگیری لغات وجود دارد. در کلاس کنکور MBA شما با تمامی واژگان مهم و پرتکرار کنکور MBA به‌صورت ریشه‌ای و قاعده‌مند آشنا می‌شوید و کاربرد آن‌ها را بر مبنای تست‌های سال‌های گذشته می‌آموزید. این کار به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را در کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به دست آورید.

  • چرا به این درس زبان تخصصی مدیریت می‌گویند، اما لزوماً واژگان آن تخصصی نیست؟

    تخصصی‌بودن این درس به‌دلیل سؤالات متفاوت آن از دیگر رشته‌ها و شکل گرامر آن است؛ درواقع، شبیه به کنکور دکتری و برخلاف باقی رشته‌ها سؤالات گرامر این درس در کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به‌صورت مستقیم طرح می‌شود.

  • باتوجه به ضریب پایین‌تر این درس در مقایسه با باقی درس‌ها، می‌توان آن را حذف کرد و زمان آن را به دیگر بخش‌ها اختصاص داد؟

    این کار یکی از بزرگ‌ترین و البته متداول‌ترین اشتباه‌هایی است که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد MBA انجام می‌دهند. زبان، بااینکه ضریب پایین‌تری از دیگر درس‌ها دارد، می‌تواند برای شما مزیت رقابتی ایجاد کند و بر رتبه شما تأثیر به‌سزایی بگذارد و ترازتان را جابه‌جا کند.

  • آیا می‌توان هر یک از کلاس‌های پکیج کلاس آنلاین درس زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) را جداگانه تهیه کرد؟

    امکان این کار وجود دارد، اما با توجه به مکمل‌بودن دو کلاس اصلی (کلاس‌های گرامر و درک مطلب و واژگان) و کلاس آنلاین نکته و تست و جمع‌بندی برای داوطلبان MBA توصیه می‌کنیم که سه کلاس را با هم و در قالب پکیج تهیه کنید.

حمید فرید
دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران