ویدیوی کلاس آنلاین آموزش واژگان و درک مطلب ویژه ارشد و دکتری

زمان برگزاری: این کلاس در آبان ۹۹ برگزار شد. هزینه کلاس: ۲۲۰ هزار تومان

مدت: ۱۸ ساعت
ویدئوی این دوره صرفا با کامپیوتر یا لپ تاپی که «سیستم عامل ویندوز» دارد و با نرم افزار پخش کننده کافه تدریس قابل مشاهده است. این دوره از طریق موبایل، سیستم عامل مک یا سیستم عامل لینوکس قابل پخش نیست.
بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید دانلود کنید.

توضیحات

در این دوره به صورت فشرده و بر مبنای اصول صحیح یادگیری (morphology؛ ریشه، پیشوند و پسوند) لغات مهم کنکور ارشد و دکتری سال‌های اخیر را بررسی خواهیم نمود. در انتها نیز با بیان نکاتی که در تست‌زنی واژگان می‌بایست در نظر داشته باشید، کلاس به اتمام خواهد رسید. در این کلاس دایره برخی گروههای لغات مهم هم بررسی خواهد شد.
رویکرد این کلاس، اصلاح نگرش دانشجویان نسبت به واژگان و بخاطرسپاری آنهاست. آموزش واژگان 13 ساعت از کلاس را به خود اختصاص خواهد داد.
در این کلاس بیش از ۴۰ ریشه، پیشوند و پسوند آموزش داده میشود که منشا ساخت بسیاری از لغات مهم زبان انگلیسی هستند. همچنین قریب به 250 واژه با مثال آموزش داده شده و در قالب مثالهای فراوان بیش از 800 واژه مهم زبان انگلیسی بررسی و مرور خواهند شد.

بخش پایانی کلاس، آموزش درک مطلب و نکات پاسخگویی به تستهای درک مطلب است. این بخش شامل 2 ساعت ویدئوی آموزشی از پیش تدارک دیده شده و 5 ساعت کلاس آنلاین است. در ویدئوی آموزشی نکات پاسخگویی به تستها آموزش داده میشوند و در کلاس و مدت 5 ساعت، طریقه پیاده سازی آن نکات و تست زنی درک مطلب آموزش داده میشوند.
کلاس پاییز آخرین فرصت استفاده از کلاس جامع استاد جهانشاهی در سال 99 است و پس از آن دیگر ایشان کلاسی با این میزان ساعت تدریس نخواهد داشت.
پیش نیاز این کلاس، تسلط به واژگان و گرامر در سطح دبیرستان است؛ جزوه دبیرستان در داشبورد دانشجویان قرار میگیرد تا در صورتیکه سطح لازم را ندارند، زودتر پیش مطالعه کنند.