ویدیو درس مدار منطقی

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۵۴۰ هزار تومان    ۴۵۹ هزار تومان   

مدت: ۴۵ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید.
فیلم این دوره قابل دانلود است و روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
 

توضیحات

مدار منطقی نمره بیارترین درس در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و دکتری معماری کامپیوتر است. به جرات می توان گفت که با مطالعه صحیح این درس می‌توان به صد در صد سوالات این درس پاسخ داد. درس مدار منطقی ویژگی‌هایی دارد که همین ویژگی هاست که باعث شده است که درس مدار منطقی را بهترین و نمره بیار ترین درس کنکور ارشد کامپیوتر بدانیم. این ویژگی‌ها به قرار زیر است:

۱) حجم این درس زیاد نیست و می‌توان این درس را در زمان بسیار کمتری نسبت به سایر دروس مطالعه کرد. بعنوان مثال اگر شما فیلم‌های درس منطقی را تهیه کنید، در عرض ۵ روز می‌توانید این درس را تمام کنید.

۲) به جرات می‌توان گفت که امن‌ترین درس کنکور ارشد کامپیوتر، مدار منطقی است و سالی وجود نداشته که بسیاری از رتبه‌های زیر ۳۰۰ این درس را صد درصد نزنند.

۳) برای پاسخ به سوالات این درس در سر جلسه کنکور زمان کمی نیاز است و در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می‌توانید به تمامی سوالات این درس پاسخ دهید و بنابراین می‌توانید زمانی که باید به این درس اختصاص می‌دادید را به دروس دیگر اختصاص دهید.

با توجه به موارد گفته شده مشخص است که این درس بهترین درس کنکور ارشد کامپیوتر برای خواندن است. همچنین این درس دارای ضریب بالایی در اکثر گرایش‌های کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر است. ضریب درس مدار منطقی در گرایش معماری کامپیوتر ۴، در گرایش‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های کامپیوتری و بیوانفورماتیک دارای ضریب ۳ و در گرایش٬های نرم افزار و رایانش امن و الگوریتم و محاسبات دارای ضریب ۲ است. با توجه به موارد گفته شده باید این درس را در صدر درس‌هایی که می‌خواهید بخوانید قرار دهید. اکثر قریب به اتفاق رتبه‌های زیر ۲۰۰ تا ۳۰۰ کنکور این درس را صد می‌زنند، بنابراین برای کسب رتبه برتر و رقابت با این دسته و ماندن در کورس رقابت، باید این درس را صد زد.
فیلم‌های درس مدار منطقی را تهیه کنید، این فیلم‌ها بسیار کامل هستند و مطالب از صفر تا صد بیان شده‌اند و حتی افرادی که رشته‌شان کامپیوتر نیست، براحتی می‌توانند این درس را با استفاده از این فیلم‌ها مطالعه کنند.

سرفصل ویدیوی مدار منطقی به شرح زیر است:

۱- سیستم نمایش اعداد، هازارد، PI
۲- جبر بول و ساده سازی
۳- مدارات ترکیبی
۴- تحلیل مدارات ترتیبی
۵- ساخت مدارات ترتیبی و کاهش حالات

حتما نیاز است که علاوه بر فیلم درس، فیلم‌های نکته و تست مدار منطقی را نیز تهیه کنید. حتی اگر نمی‌توانید فیلم درس مدار منطقی را تهیه کنید و می‌خواهید خودتان منطقی را مطالعه کنید ولی حتما سعی کنید فیلم نکته و تست منطقی را تهیه کنید. در نکته و تست مدار منطقی حدود ۳۴۰ تست بررسی شده است.