ویدیو لینوکس مقدماتی

زمان برگزاری: ویدیوها پس از ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان    ۶۰۰ هزار تومان    ۵۰٪ تخفیف

مدت: ۴۰ ساعت
سطح دوره: مقدماتی و متوسط
ویدیوها صرفا روی یک دستگاه سیستم عامل ویندوز یا مک یا اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

نرم‌افزار و سیستم‌عامل آزاد بزرگ‌ترین نقش در دنیای آی‌تی امروز را بازی می‌کند


سیستم عامل لینوکس یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین سیستم‌عامل‌های فعال در دنیا است. این سیستم عامل در تمامی جنبه های روزمره زندگی ما حضور دارد و ما روزانه بدون این که اطلاع داشته باشیم از این سیستم عامل استفاده میکنیم.

من علی قاسم پور در این دوره شما را قدم به قدم از ابتدا با تمام جزییات این سیستم عامل آشنا و طریقه راهبری و مدیریت این سسیتم عامل رو آموزش میدم. سیستم‌عامل لینوکس یا به درست تر «گنو لینوکس» در اکثر سوپرکامپیوتر های دنیا فعال است و از ساعت هوشمند شما تا شاتل‌های فضایی بر روی این سیستم عامل اجرا می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون اوراکل ردهت گوگل و غیره همه از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. همچنین این سیستم عامل میزبان اکثر سرویس هایی است که ما روزمره از آن استفاده می‌کنیم. برای مثال دیجیکالا، اسنپ و اکثر شرکت‌ها، سیستم عامل اصلی برای سرویس‌هایشان لینوکس است.
مدیریت این سیستم عامل به خاطر کاربرد زیادی که دارد باعث این شده که بازه حقوقی برای این شغل بسیار بالا باشد. برای مثال در فنلاند مدیرسیستم لینوکس حقوقی به طور متوسط ۵ هزار یورو و در ایران ۱۰ میلیون تومان دارد.

در دوره لینوکس مقدماتی ما گزیده‌ای از سرفصل های LPI و ردهت انتخاب کردیم که به صورت کاربردی شما را قدم به قدم وارد این سیستم‌عامل و سپس مدیریت آن را آموزش می‌دهیم.
در انتهای این دوره شما می‌توانید متخصص بخشی از سرویس‌های تحت لینوکس شوید و همچنین آشنایی با پایه و اساس این سیستم عامل داشته باشید. همچنین برای علاقه‌مندان برنامه نویسی این سیستم عامل یک بستر بسیار عالی برای پیشبرد هدف‌هایتان است.

برای شرکت در این دوره شما فقط نیاز به دانش ابتدایی با کامپیوتر دارید. همچنین این دوره می‌تواند مکملی برای درس سیستم عامل در کارشناسی و کارشناسی ارشد باشد. فراموش نکنید که نرم افزار آزاد و سیستم عامل آزاد بزرگترین نقش در دنیای آی تی امروز را بازی می‌کند.

دوره آنلاین لینوکس مقدماتی بر اساس سرفصل‌های Redhat و LPI می‌باشد.