ویدیو درس و تست معادلات دیفرانسیل

زمان برگزاری: برگزار شد هزینه کلاس: ۸۰۰ هزار تومان

مدت: ۵۰ ساعت
فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

این کلاس برای تدریس مطالب مورد نیاز درس معادلات دیفرانسیل برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۱ برای کلیه رشته های علوم پایه و فنی مهندسی (برق، عمران، مکانیک، مواد، نقشه برداری، هوافضا، ریاضی، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و ........) در نظر گرفته شده است.

* دوره درس و تست معادلات دیفرانسیل شامل موارد زیر می باشد:

۱. تدریس مطالب و نکات مورد نیاز برای کنکور ارشد و دکتری به صورت دقیق و کامل
۲. حل مثالهای متنوع و هدفدار آموزشی (شامل تستهای کنکور ارشد و دکتری از جلد ۱ و ۲ و با تاکید بر تستهای سالهای اخیر) جهت تفهیم مطالب تدریس شده
۳. مشخص کردن تکالیف دانشجویان در پایان هر جلسه (به صورت مثال و تست برای تمرین مطالب تدریس شده در کلاس توسط دانشجو در منزل از جلد اول کتاب معادلات دیفرانسیل)
۴. ارائه برنامه مطالعاتی کل دوره به عنوان راهنمای شرکت در کلاس آنلاین در انتهای جلسه اول کلاس
۵. ارائه جزوه مطالب تدریس شده، با اتمام هر جلسه از کلاس در داشبورد و کانال خصوصی کلاس
۶. ارائه فیلم ضبط شده جلسات مختلف کلاس به صورت ویدیوی قابل دانلود قفل گذاری شده در داشبورد(حداکثر ۷۲ ساعت بعد از برگزاری هر جلسه)
۷. ارائه برنامه مطالعاتی برای مرور و تثبیت مطالب تدریس شده در کلاس در جلسه آخر(برنامه مطالعاتی برای دوران پس از اتمام کلاس تا کنکور شامل نحوه حل تستهای تکمیلی٬ تستهای جلد دوم و .....)
۸. دسترسی به ویدیوهای ضبط شده و جزوه تدریس روشهای محاسبه انتگرال نامعین به عنوان پیش نیاز اصلی درس معادلات دیفرانسیل (ویدیو و جزوات روشهای محاسبه انتگرال نامعین که قسمتی از جلسه ۴ کلاس درس و تست ریاضی عمومی و شامل ۳ ویدیو و ۲ جزوه می باشد، در داشبورد شما قرار داده شده و توصیه می شود، قبل از شرکت در کلاس ویدیو و جزوات انتگرال نامعین را بررسی نمایید.)
۹. امکان رفع اشکال در خارج از زمان کلاس با آیدی تلگرام اختصاصی

* مراجع مورد نیاز برای مطالب تدریس شده و تکالیف دانشجو ها:

- جلد اول معادلات دیفرانسیل - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)(جهت تهیه این کتاب می‌توانید از طریق سایت انتشارات نگاه دانش و لینک مستقیم https://b2n.ir/660229 اقدام نمائید.)
- جلد دوم معادلات دیفرانسیل - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)(جهت تهیه این کتاب می‌توانید از طریق سایت انتشارات نگاه دانش و لینک مستقیم https://b2n.ir/875490 اقدام نمائید.)


* سرفصل مطالبی که در این دوره تدریس می شوند(به ترتیب جلد اول کتاب) به شرح زیر است:

۱. مقدمات معادلات دیفرانسیل
۲. معادلات مرتبه اول
۳. معادلات مرتبه دوم و مرتبه n
۴. حل معادله با کمک سری
۵. تبدیل لاپلاس
۶. دستگاه معادلات دیفرانسیل

هر نوع سوال و مشاوره در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل [email protected] مطرح نمایید.

جلسه اول کلاس درس و تست معادلات دیفرانسیل