دوره جامع مرحله اول المپیاد زیست

زمان برگزاری: شنبه‌ها ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۳۰ و سه شنبه‌ها ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۳۰ (شروع از ۰۳ آبان ۱۴۰۱) هزینه کلاس: ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان    ۲ میلیون و ۵۱ هزار تومان    ۳۰ درصد تخفیف

مدت: ۶۰ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

کارگاه رایگان ریاضیات ژنتیک و مندلیسم
ژنیتیک یکی از مباحث اصلی المپیاد زیست است که به دلیل ترکیب آن با ریاضیات باعث شده تا خیلی از المپیادی‌ها اصلا به آن نگاه هم نیندازند!
برای همین ما در دپارتمان المپیاد زیست المپیادی شو تصمیم گرفتیم تا در یک کارگاه 3 ساعته شاخ این غول را برایتان بشکنیم تا در ادامه راحت‌تر بتوانید آن را خاک کنید.
مدرس: دکتر پیام فتاحی
زمان کارگاه: شنبه 12 آذر ساعت 18 تا 21
لینک شرکت در کارگاه:
https://class17.cafetadris.com/p11624
(لینک را در ادوبی کانکت یا گوگل وارد کنید و سپس وارد شوید.)

المپیاد زیست شناسی
معرفی المپیاد زیست شناسی:
خیلی ها میگن که زیست شناسی یه درس حفظیه. گناه به گردن سیستم آموزشی ما در مدارسه و نه رشته زیست شناسی. این علم موجودات زنده مثل موضوع مورد تحقیقش زنده و پویا و پر از زیباییه. خلاقیت و ابتکار مهم ترین مرحله تو درک و تعمق در زیست شناسیه. حالا اینجا و توی المپیاد میخوایم واقعا زیست شناسی رو با همه زیبایی ها خلاقیت ها و ریزه کاری هاش زندگی کنیم. اینجا اگر مدال بیارید می تونید از مزایاش استفاده کنید. اما چیزی که بدون اما و اگر به دست می آرید یه دید جدید نسبت به علمه یه نگاه کاملا متفاوت. شما که به شکل یه دانش آموز وارد این پروسه می شید به شکل یه دانش پژوه از المپیاد خارج می شید. آدمی که حالا صرفا مصرف کننده محتوای آماده نیست و بلکه با تفکر استدلال و نگاه متفاوتش می تونه تولید کننده این چرخه باشه آدمی که حالا دیگه با یه نگاه سطحی همه چیزی رو حفظ نمیکنه و بیشتر از یه ماشین یا کتابه و میتونه مساله رو درک کنه و مسال جدید رو دربیاره.

مزایای المپیاد زیست شناسی:
مزایای المپیاد زیست شناسی بسته به مدال شما متفاوت است. در صورتی که شما موفق به کسب مدال طلا شوید می توانید بدون کنکور در رشته های مربوط به زیست شناسی : پزشکی، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، دندان پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، ژنتیک و …. شرکت کنید و ادامه تحصیل بدهید. در صورتی که مدال دیگری کسب کنید هم می توانید از سهمیه استعداد درخشان برای پذیرفته شدن در رشته های فوق استفاده کنید. سهمیه استعداد درخشان به این صورت است که اگر شما ۸۵ درصد (این درصد هی داره عوض میشه ولی واقعا خیلی اهمیتی نداره :)) خودتون رو درگیرش نکنید.) از تراز آخرین نفر پذیرفته شده در رشته مدنظرتون رو آورده باشین می تونید در اون رشته تحصیل کنید که کار بسیار ساده ایه و فارغ از اینکه این عدد ۸۵ باشه یا ۹۰ یا … کار سختی نیست. قسمت محدود کننده رتبه شما در بین همه کسایی هست که می تونن از این سهمیه استفاده کنن. مثلا شما اگه شما رتبه کنکورتون از همه کسایی که مدال برنز یا نقره دارن بیشتر باشه شما میتونید هر رشته ای دوست دارین شرکت کنید. پ نذارین اخبار و حاشیه ها و شایعات الکی دلسردتون کنه.
بگذریم از پذیرش گرفتن :) شما با مدال آوردن تو المپیاد زیست شناسی موفق می شین که عضو بنیاد ملی نخبگان بشین در نتیجه می تونید از همه منافع عضویت تو بنیاد استفاده کنید از جمله حقوق (راتبه) وام ها و شرایط مختلف و از همه مهم تر شانس این رو خواهید داشت که سرباز نخبه بشید. غیز از این ها اگر شما مدال المپیاد داشته باشین اجازه این رو خواهید داشت که ۱- بیشتر از ۲۰ واحد هر ترم بردارید و ۲-حتی اجازه داریند در صورت علاقه بعد از ترم دوم دانشگاه در یک رشته دوم هم ثبت نام کنید.
کنار کلاس گروه هایی هم با حضور اساتید تشکیل میشه که بچه ها بتونن تعامل بیشتری با اساتیدشون داشته باشن.
در آخر سوپرایز این دوره وجود آزمون‌های آزمایشی، تمرین‌های هفتگی و مشاوره ماهانه با استاد است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیره .
رزومه مدرسین :

پیام فتاحی
دانشجوی سال ششم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی
مدال برنز المپیاد زیست شناسی
پذیرفته شده مرحله دوم المپیاد سلول های بنیادی
مدرس مدارس انرژی اتمی ، علامه حلی، فرزانگان، سلام و ...
مدرس مدارس تیزهوشان تهران، کرج، تبریز، یزد، ساری و ...

امیرفهام فلاح پور
مدال نقره کشوری المپیاد زیست شناسی
مدال طلای کشوری المپیاد سواد رسانه ای
مدال طلای جهانی IMLO 2018
رتبه ۳۷۶ کنکور سراسری
پذیرفته شده مرحله دوم المپیاد سلول بنیادی
دانشجو پزشکی علوم پزشکی اصفهان
سابقه تدریس در مدارس فرزانگان تهران، علامه حلی تهران، فرزانگان اصفهان، شهید اژه ای اصفهان، تیزهوشان ساری و ...

این دوره شامل 40 جلسه 90 دقیقه‌ای + جلسات مشاوره ماهانه + آزمون میشه
( 18 جلسه مقدماتی به صورت ویدئویی و 22 جلسه به صورت آنلاین که از تاریخ 3 آبان برگزار میشه )

ویدیو جلسه اول کلاس آنلاین المپیاد دانش آموزی زیست (مدرس : دکتر پیام فتاحی)